Najczęściej zadawane pytania
-
Po jakim czasie od zamontowania lokalizatora w moim pojeździe będzie on widoczny w systemie ?
Urządzenia są wysyłane w pełni skonfigurowane i aktywne dlatego po uruchomieniu natychmiast są widoczne w naszym systemie. -
Jak zamówić usługę wraz z lokalizatorem ?
Zamówienie odbywa się przez nasz sklep internetowy, na stronie na której właśnie jesteś. Aby przejść do zakupu naszego produktu przejdź na zakładkę "Kup" -
Czy po zakupie Państwa urządzenia muszę rejestrować kartę SIM na swoje dane ?
Nie, nasz lokalizator nie wymaga rejestrowania czegokolwiek. Usługa wraz z lokalizatorem dostarczana jest w pełni skonfigurowana i gotowa do działania. Nie wymaga także przez użytkownika doładowywania karty czy opłacania czegokolwiek związanego z transmisją danych. -
Czy do obsługi aplikacji potrzebne jest dodatkowe oprogramowanie ?
Nie, do korzystania z systemu GIPSI wystarczy zwykła przeglądarka Internetowa oraz dostęp do Internetu. Uruchomienie strony GIPSI na urządzeniach mobilnych również nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji. -
Czy GIPSI działa na terenie całej Unii Europejskiej ?
Tak, pakiet w wariancie UE pozwala na działanie naszej usługi na terenie całej Unii Europejskiej oraz dodatkowych państw niebędących członkami UE. Pełny wykaz państw objętych zasięgiem naszej usługi znajduje się w opisie na stronie głównej. -
Czy faktycznie pozycja pojazdu na mapie odświeżana jest co 10 sekund ?
Tak, dla lokalizatorów znajdujących się na terenie RP jak i Europy pozycja na mapie odświeżana jest w odstępach 10 sekundowych. W takich samych też dostępna jest w historii przebytych tras. -
Czy wymagne jest podpisanie pisemnej umowy ?
Nie. Wyrażenie zgody na warunki regulaminu podczas zakupu urządzenia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na czas opłacania subskrypcji. Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
Przesyłki staramy się wysyłać do 48h od złożenia zamówienia (w dni robocze).Czy możliwy jest odbiór osobisty ?
Nie. Wszystkie zamówienia realizowane są on-line poprzez naszą strone internetową i wysyłane kurierem lub do paczkomatu.
Przejdź do zakupówJaki jest termin wyceny zamówienia ?
Ceny dla wszystkich są takie same i podane są na podstronie "Cennik".Jaki jest koszt dzierżawy urządzeń ?
Nie wydzierżawiamy urządzeń. Produkty sprzedane klientowi stają się jego własnością.Czy urządzenie Teltonika FMT-100 można przekładać pomiędzy pojazdami ?
Tak. Wymagane jest jednak ponowne przypisanie urządzenia do pojazdu (w oficjalnej aplikacji e-TOLL).Czy na zakupione urządzenia jest gwarancja ?
Tak. Okres gwarancji dla przedsiębiorców to 12 miesięcy. Dla konsumentów okres gwarancji wynosi 24 miesiące.Jakie są terminy i koszt instalacji urządzeń ?
Nie zajmujemy się instalacją urządzeń. Nasze urządzenia otrzymujecie Państwo skonfigurowane i gotowe do pracy. Każde urządzenie dostarczamy z instrukcją montażu.Co potrzebuje, aby zamówić i aktywować urządzenie w systemie e-TOLL ?
Wystarczy kupić na naszej stronie jedno z urządzeń zgodnych z e-TOLL i przypisać je do pojazdu (w oficjalnej aplikacji e-TOLL) za pomocą dostarczonego w opakowaniu Kodu Biznesowego.Czy muszę rejestrować konto GIPSI aby korzystac z funkcjonalności e-TOLL ?
Wraz z zakupem naszych produktów otrzymujesz również dostęp do systemu lokalizowania i monitorowania pojazdów, ale na potrzeby funkcjonalności e-TOLL nie jest wymagane rejestrowanie konta.Czy muszę rejestrować konto GIPSI aby korzystac z funkcjonalności SENT (System Elektronicznego Nadzoru Transportu) ?
Na potrzeby funkcjonalności SENT wymagana jest rejestracja konta w naszym systemie. Jest to niezbędne, aby aktywować lub dezaktywować przesyłanie danych do systemu SENT, w zależności czy przewóz towarów został zgłoszony do nadzoru transportu czy też nie. Dodatkowo system zapewnia monitoring działania usługi w czasie rzeczywistym, a pojazdy z uruchomioną funkcjonalnością SENT oznaczone są dodatkowym znacznikiem.