Najczęściej zadawane pytania


  • Po jakim czasie od zamontowania lokalizatora w moim pojeździe będzie on widoczny w systemie ?
    Urządzenia są wysyłane w pełni skonfigurowane i aktywne dlatego po uruchomieniu natychmiast są widoczne w naszym systemie.

  • Jak zamówić usługę wraz z lokalizatorem ?
    Zamówienie odbywa się przez nasz sklep internetowy, na stronie na której właśnie jesteś. Aby przejść do zakupu naszego produktu przejdź na zakładkę "Kup"

  • Czy po zakupie Państwa urządzenia muszę rejestrować kartę SIM na swoje dane ?
    Nie, nasz lokalizator nie wymaga rejestrowania czegokolwiek. Usługa wraz z lokalizatorem dostarczana jest w pełni skonfigurowana i gotowa do działania. Nie wymaga także przez użytkownika doładowywania karty czy opłacania czegokolwiek związanego z transmisją danych.

  • Czy do obsługi aplikacji potrzebne jest dodatkowe oprogramowanie ?
    Nie, do korzystania z systemu GIPSI wystarczy zwykła przeglądarka Internetowa oraz dostęp do Internetu. Uruchomienie strony GIPSI na urządzeniach mobilnych również nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji.

  • Czy GIPSI działa na terenie całej Unii Europejskiej ?
    Tak, pakiet w wariancie UE pozwala na działanie naszej usługi na terenie całej Unii Europejskiej oraz dodatkowych państw niebędących członkami UE. Pełny wykaz państw objętych zasięgiem naszej usługi znajduje się w opisie na stronie głównej.

  • Czy faktycznie pozycja pojazdu na mapie odświeżana jest co 10 sekund ?
    Tak, dla lokalizatorów znajdujących się na terenie RP jak i Europy pozycja na mapie odświeżana jest w odstępach 10 sekundowych. W takich samych też dostępna jest w historii przebytych tras.

  • Czy wymagne jest podpisanie pisemnej umowy?
    Nie. Wyrażenie zgody na warunki regulaminu podczas zakupu urządzenia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na czas opłacania subskrypcji.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Przesyłki staramy się wysyłać do 48h od złożenia zamówienia (w dni robocze).

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty?
    Nie. Wszystkie zamówienia realizowane są on-line poprzez naszą strone internetową i wysyłane kurierem lub do paczkomatu.
    Przejdź do zakupów

  • Jaki jest termin wyceny zamówienia?
    Ceny dla wszystkich są takie same i podane są na podstronie "Cennik".

  • Jaki jest koszt dzierżawy urządzeń?
    Nie wydzierżawiamy urządzeń. Produkty sprzedane klientowi stają się jego własnością.

  • Czy urządzenie Teltonika FMT-100 można przekładać pomiędzy pojazdami.
    Tak. Wymagane jest jednak ponowne przypisanie urządzenia do pojazdu (w oficjalnej aplikacji e-TOLL).

  • Czy na zakupione urządzenia jest gwarancja?
    Tak. Okres gwarancji dla przedsiębiorców to 12 miesięcy. Dla konsumentów okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

  • Jakie są terminy i koszt instalacji urządzeń?
    Nie zajmujemy się instalacją urządzeń. Nasze urządzenia otrzymujecie Państwo skonfigurowane i gotowe do pracy. Każde urządzenie dostarczamy z instrukcją montażu.

  • Co potrzebuje, aby zamówić i aktywować urządzenie w systemie e-TOLL?
    Wystarczy kupić na naszej stronie jedno z urządzeń zgodnych z e-TOLL i przypisać je do pojazdu (w oficjalnej aplikacji e-TOLL) za pomocą dostarczonego w opakowaniu Kodu Biznesowego.

  • Czy muszę rejestrować konto GIPSI aby korzystac z funkcjonalności e-TOLL.
    Wraz z zakupem naszych produktów otrzymujesz również dostęp do systemu lokalizowania i monitorowania pojazdów, ale na potrzeby funkcjonalności e-TOLL nie jest wymagane rejestrowanie konta.