Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź najczęsciej zadawane pytania.
Po jakim czasie od zamontowania lokalizatora w moim pojeździe będzie on widoczny w systemie ?
Urządzenia są wysyłane w pełni skonfigurowane i aktywne dlatego po uruchomieniu natychmiast są widoczne w naszym systemie.Jak zamówić usługę wraz z lokalizatorem ?
Zamówienie odbywa się przez nasz sklep internetowy, na stronie na której właśnie jesteś. Aby przejść do zakupu naszego produktu przejdź na zakładkę "Kup"Czy po zakupie Państwa urządzenia muszę rejestrować kartę SIM na swoje dane ?
Nie, nasz lokalizator nie wymaga rejestrowania czegokolwiek. Usługa wraz z lokalizatorem dostarczana jest w pełni skonfigurowana i gotowa do działania. Nie wymaga także przez użytkownika doładowywania karty czy opłacania czegokolwiek związanego z transmisją danych.Czy do obsługi aplikacji potrzebne jest dodatkowe oprogramowanie ?
Nie, do korzystania z systemu GIPSI wystarczy zwykła przeglądarka Internetowa oraz dostęp do Internetu. Uruchomienie strony GIPSI na urządzeniach mobilnych również nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji.Czy GIPSI działa na terenie całej Unii Europejskiej ?
Tak, pakiet w wariancie UE pozwala na działanie naszej usługi na terenie całej Unii Europejskiej. Pełny wykaz państw objętych zasięgiem naszej usługi znajduje się w opisie na stronie głównej.Czy faktycznie pozycja pojazdu na mapie odświeżana jest co 10 sekund ?
Tak, dla lokalizatorów znajdujących się na terenie RP pozycja na mapie odświeżana jest w odstępach 10 sekundowych. W takich samych też dostępna jest w historii przebytych tras. Dla państw Unii Europejskiej częstotliwość odświeżania na mapie automatycznie zmniejszana jest do 30 sekund.