Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź najczęsciej zadawane pytania.
-
Po jakim czasie od zamontowania lokalizatora w moim pojeździe będzie on widoczny w systemie ?
Urządzenia są wysyłane w pełni skonfigurowane i aktywne dlatego po uruchomieniu natychmiast są widoczne w naszym systemie. -
Jak zamówić usługę wraz z lokalizatorem ?
Zamówienie odbywa się przez nasz sklep internetowy, na stronie na której właśnie jesteś. Aby przejść do zakupu naszego produktu przejdź na zakładkę "Kup" -
Czy po zakupie Państwa urządzenia muszę rejestrować kartę SIM na swoje dane ?
Nie, nasz lokalizator nie wymaga rejestrowania czegokolwiek. Usługa wraz z lokalizatorem dostarczana jest w pełni skonfigurowana i gotowa do działania. Nie wymaga także przez użytkownika doładowywania karty czy opłacania czegokolwiek związanego z transmisją danych. -
Czy do obsługi aplikacji potrzebne jest dodatkowe oprogramowanie ?
Nie, do korzystania z systemu GIPSI wystarczy zwykła przeglądarka Internetowa oraz dostęp do Internetu. Uruchomienie strony GIPSI na urządzeniach mobilnych również nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji. -
Czy GIPSI działa na terenie całej Unii Europejskiej ?
Tak, pakiet w wariancie UE pozwala na działanie naszej usługi na terenie całej Unii Europejskiej oraz dodatkowych państw niebędących członkami UE. Pełny wykaz państw objętych zasięgiem naszej usługi znajduje się w opisie na stronie głównej. -
Czy faktycznie pozycja pojazdu na mapie odświeżana jest co 10 sekund ?
Tak, dla lokalizatorów znajdujących się na terenie RP jak i Europy pozycja na mapie odświeżana jest w odstępach 10 sekundowych. W takich samych też dostępna jest w historii przebytych tras.
Dane teleadresowe
GIPSI Sp. z o.o.
ul. Składowa 17
41-500 Chorzów
tel. +48 32 348 04 20
NIP: 6272785685
REGON: 525855554
Pod podanym powyżej adresem znajduje się biuro firmy. Nie prowadzimy salonu handlowego.
Zakup produktów realizowany jest wyłącznie wysyłkowo poprzez sklep online dostępny na naszej stronie.